Recent Posts

onsdag 24 november 2010

Björnens tid

Då kära vänner har det äntligen blivit Theo-tid!
Jag har flitigt jobbat undan reklam och diverse andra uppdrag, så nu tänker jag ägna mej åt min gode vän Theo. Om någon kund läser det här, snälla ring inte. Jag har otroligt svårt att säga nej till både era roliga uppdrag och era fantastiska pengar. Ring Per eller Peter istället.
I mitten på mars kan ni återkomma, då har min lurvige vän åter gått i ide.

Hmm lustigt. Medans jag skrev det här ringde 2 kunder. Klarade jag av att säga nej? NIX!
Fast det ena var så sabla kul. Jag ska prata om förintelsen, Maus och min tid i Israel på förintelsens minnesdag i januari. Hur fanken tackar man nej till något sådant.

Nähäpp, nu kallar återigen ritbordet på mej, med sin förföriska stämma. JOBBA LATMASK!!!

Shalom. Ola

3 kommentarer:

  1. Har du tagit den där pennan från skolan ??

    SvaraRadera
  2. Naturligtvis inte. Den har jag egenhändigt stulit från en kompis, som när han märkte det blev så arg att han hällde plutonium som gått över datumet över mitt huvud. När håret på mej trillat av tog jag för ett år jobb på en kringresande cirkus. Efter att ha tröttnat på att ideligen stoppa mitt kala huvud i lejonets gap, sade jag upp mej från cirkusen och skiljde mej med starke arvids skäggiga dotter. när jag återvänt hem var hela ateljén självlysande så jag var tvungen att hitta en ny arbetsplats. det enda jag lyckades rädda ur radioaktiviteten var pennan som jag egenhändigt stulit från en fd vän.

    SvaraRadera
  3. Grym redovisning ..;) stort tack och bock

    SvaraRadera