Recent Posts

onsdag 23 november 2011

Kungen av ingenting...

... eller ja, fjärkontrollen är jag kung över.
Eller som min lilla syster sa när hon var en liten lintott, pedalen. Gulligt.
Hur som helst. Jag gjorde på kul ett självporträtt, fast jag bytte ut den traditionella serietecknaruniformen, mysbyxor och luvtröja, mot kejsarens gamla kläder. Blev ganska roligt!
Så känner du att du vill bli porträtterad i någon märklig miljö eller situation, så är det bara att peta iväg ett mejl.

På fredag bär det iväg till Göteborg och seriefestivalen! Där kommer jag ge en live-intervju och en föreläsning om seriernas historia, hur jag hamnade i den världen och hur jag gör när jag kokar ihop Theo-böckerna.
Jag kommer vara där både fredag och lördag, så dyk upp!
Här hittar ni lite mera info om tillställningen! Seriefestivalen!

Ta-ta! Rex Ola

En liten video

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar