Recent Posts

lördag 25 september 2010

Ännu en dag på bokmässan!

Det har varit ännu en dag på bokmässan. Kul men skönt att åka hem till katten i morgon.
På måndag ska jag göra det bästa jag vet, STÄDA! Nope jag är inte ironisk, att städa är faktiskt en smula meditativt och ett sätt för mej att ladda batterierna.

I dag har jag mellan fantasierna om städning, suttit i sci-fi montern. Ni är så sabla gosiga och har så snygg monter. Ett stort tack för att ni ville ha mej där.

Pratade serier med Anna på sci-fi.

Roland dök upp och bytte några ord.

Bokade lunch med Niklas.

Och slutligen, åt chips med Elias! Världens mest förnämsta barnarbetare.
Nu är det åter dax att besöka Nemo i slumberland, kanske bjuder han på te i gröna muggar av krokodilskinn, eller popcorn med aromat. Personligen hoppas jag han låter mej sova drömlöst.
Sov gott. Ola

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar