Recent Posts

fredag 3 juni 2011

Carlstad Comic Con 2011

Lite bilder från mässan kan ju vara på sin plats kanske. Vi hade verkligen fantastiskt kul, jag som inte gillar sport, trodde inte i min vildaste fantasi att en ishall kunnde vara kul.

Men jag är inte värre än att jag kan ändra mej.


Här äter hela truppen pizza. Mata ej serietecknarna borde det stå...

bordsskick är inte en dygd i mitt skrå.



Dennis köper serier! Ser fram emot hans nästa bok.


Jonas ritar Dracula...



... Medans Darth läser Theo.




Goliats pappa pratar med Bergting. Två giganter på samma bild!!!



Bobba fett är jävligt snål! Men ni hörde det inte från mej.



Större delen av seriegänget.



Stormtrupperna gick hem med vinsten. Leksaker från Sci-fi bokhandeln.

Ja vad ska man säga, deras pappa heter ju George Lucas.


Jonas med pappersflygplan i örat. Fråga inte.



Tungt arbetande serietecknare.



Fantomen tog en tupplur.



Den här stormtruppern gillar jag. Mycket trevligare än snåljåpen Bobba!



Rolf i armarna på en snygg... grönhårig jättekvinna!!!



Tack alla arrangörer och deltagare för en trevlig helg. Ser fram emot nästa års mässa!


Ta-ta! Ola


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar