Recent Posts

måndag 6 juni 2011

Hög av serier

Hittade för en tid sedan podradioserien "Hög av serier" av Anton, Anders och Freddy. Har med njutning lyssnat på deras prat om serier och film. Ganska ofta så kan såna här podradiosändningar bli lite tramsiga och kompisgäng-aktiga, men det gäller icke "Hög av serier"
Väldigt kompetent.

I morse fick jag dessutom en liten bonus i programmet!!! Anders gjorde en recension av senaste Theo. Lyssnar jag som serieskapare på recensionerna?
Ja det gör jag. Självklart är jag nyfiken på vad folk tycker om det jag gör. Jag tror att alla författare med fasa läser recensionerna av sina böcker, dom som påstår motsatsen måste antingen vara utrustade med ett ego stort som Grand Canyon, eller så drar dom en vals.
Tack och lov gick recensionen bra! Pust.
Å andra sidan är det väl kanske som Oscar Wilde sa, -There is only one thing in the world worse than being talked about, and that is NOT being talked about.

Undrar om han menade att all reklam är bra reklam, eller om han menade att, om man inte blir talad om, så är man väldigt ensam.

Jag är hursomhelst glad att Anders gillade Theo! Ni kan lyssna på programmet genom att klicka på Theos huvud här nedanför.

Ta-ta! Ola

1 kommentar:

  1. Kul att du fick en bra recension!

    Tror nog att Wilde menade att all reklam i slutändan är bra reklam. Menar vem vill bli ensam och bortglömd.

    SvaraRadera