Recent Posts

måndag 14 mars 2011

Googlade på mej och blev PAF!


Paf har nyligen lagt ut en demo till spelet som herr Åberg och jag snickrat ihop.
Det har varit en lång (sällskaps)resa för att få spelet klart. Vi började för ungefär 3 år sedan med jobbet, och eftersom varken Lasse eller jag någonsin spelat spel på intörnätt så hade Paf ett ganska tungt jobb att lära oss hur sånt funkar. Jag förstår fortfarande inte, men är trots det, den i duon som förstår mest av det här... om nu det är möjligt.

Hur som helst, här är en liten länk till årets sötaste spel! Stig-Helmer demo!!!

Ola

2 kommentarer:

  1. Enarmad bandit-spel? Lite udda val av spel men Sällskapsresan-känslan fanns där. Kul att få trycka på knappen och hoppas på jos. ;)

    SvaraRadera
  2. Visst blev det trevligt!
    Lite så där puttrande och mysigt, precis som Stig-Helmer ska vara. Ska bli kul att se nya filmen i jul också. Min lilla roll är tydligen inte bortsaxad, om ett par veckor ska jag till filmbolaget för att lägga på en replik som tydligen inte var så mycket att ha i originalljudet. Spännande!

    SvaraRadera