Recent Posts

onsdag 4 maj 2011

SPX betyder ny Theo-bok!!!

God dagens kära vänner!

På lördag släpps nya boken om Theo!
Som vanligt så kommer jag finnas i Ekholm & Tegebjers monter på SPX. för att signera. Förutom Theo så tycker jag att ni ska köpa Claes Reimerthis bok Myrrdin.
En gång var det tänkt att Myrddin skulle bli en serie som vi började göra för Fantomen. På sätt och vis är det bra att det inte blev så, för nu får även jag mysa ner i en fåtölj med hans epos.

Det ska bli spännande att se nya Theo, jag ser den först på lördag när jag sitter där. Tänk om något gått galet i trycket??? Tänk om ni inte kommer gilla den??? Tänk om... ja vad?
Jag är riktigt nöjd med äventyret. Det ska bli kul att dela med sej av ännu en tårtbit från Theos liv.

Har ni vägarna förbi Stockholm i helgen så kom till kulturhuset, och se för guds skull till att köpa min bok!

Om ni inte hittar till kulturhuset, har något rikt arv i Amerika som ska lösas ut eller om brunspräckliga aliens har kidnappat din hund och på så sätt förhindrat er från att besöka SPX, så kommer jag finnas på SerieZonen maj 21 11-16 och på Karlstad Comic Con maj 27-29.
Flera tillfällen kommer snart annonseras här.

Ses på lördag! Ola

1 kommentar:

  1. Köpt sovsäck, check. Lagt mig i kö utanför Kulturhuset, Check. Ses på lördag.

    SvaraRadera